
Next up
Ship de Fantasy Jolly x Classic Jolly (Hice un AU del ship llamado "Corazón de Miel" donde Fantasy Jolly y Classic Jolly se encuentran entre ellos mismos en versiones diferentes de la historia en la saga)
A Jollibee's meme i made cause im boring
Jolly Paradox meme
The Jolly's in discord
I made a evil vertion of me called Shayde that represent my bipolarity, made a fanart if u want
Hello guys, i shipped me with Withered Tweetie from Jolly 3: Chapter 1 in a fanart (i hope u like it!)
English/Ingles 🇺🇲🇬🇧: Coming Soon i will create a FNAF fangame called "The Reason to have Submechanophobia".
Spanish/Español 🇪🇸: Próximamente voy a crear un juego de FNAF llamado "La razón de tener submecanofobia".
A draw from my OC Jollyra with her evil version "JPH-1508"
Nueva portada










1 comment