4 years ago

By when J0LLY THR33?




6 comments

Loading...

Next up

2do aniversario :0

#FanArtFriday

Casi olvidó publicar esto

they're never making the origami car...

ESP: Al final no fue tan difícil como pensaba, el 7/20 lo completé en el primer intento sin ningún jumpscare.

ENG: In the end it was not as difficult as I thought, the 7/20 I completed it on the first try without any jumpscare.

Gameplay Teaser

Funny game, recommend it.

(the 5/20 mode i did in the first try haha)

ENG: I have completed it years ago, but I post it as a souvenir.

ESP: Lo terminé hace años, pero lo publico como recuerdo.

Activity Report #2

ENG: I completed the egg's trilogy :p

ESP: Completé la trilogía del huevo :p