
4 years ago
By when J0LLY THR33?
Next up
2do aniversario :0
ESP: Al final no fue tan difícil como pensaba, el 7/20 lo completé en el primer intento sin ningún jumpscare.
ENG: In the end it was not as difficult as I thought, the 7/20 I completed it on the first try without any jumpscare.
Gameplay Teaser
Funny game, recommend it.
(the 5/20 mode i did in the first try haha)
ENG: I have completed it years ago, but I post it as a souvenir.
ESP: Lo terminé hace años, pero lo publico como recuerdo.
ENG: I completed the egg's trilogy :p
ESP: Completé la trilogía del huevo :p














6 comments