3 years ago

commission no.3




1 comment

Loading...

Next up

kalorio says:

Welp, if You not read in spanish, there says "strawberry your mother". O algo así.

This is my draw for the pico cross collab, me gusta como quedo la verdad

Muerte si fuera:

Muerte si fuera un personaje de the walten files(según yo):

Drawing for the Interdimensional Beatdrop mod

aqui mi fanart de el Rayman original y su amigo Bzzit

here my fanart from Original Rayman and his friend Bzzit

I have been too lazy to finish anything and I don’t post unfinished art. But I could if people would want me to. Also new character called Pix, she cute

FINALLYYYYYYYYYY, estoy de vuelta en gamejolt, y creo que en el peor momento para la página xdd (im back on gamejolt, and i think in the worst moment for the page xddd)

pero aun asi que onda, como han estado

commission complete

sharg again ! !

Lobefno & Redbuul