Well, in a few words, the project continues, the rest is good for us, I don't dare to take out a trailer or a demo but maybe I will do the demo but it will be in Spanish but the final game will be in both languages well here I leave a couple of questions to burn time
Question: Open more characters?
Answer: Yes, but I am considering it
Question: open more games?
Answer: No, not even for several problems and this will be for now if we are lucky me and Juanangel555XD maybe we will make 3 0 4 games and also critics will depend
Question: Open more games outside of FNACarlos?
Answer: Yes to one I don't know if I can do them for lack of time
until there are the questions
Goodbye
Traduccion:
Bueno, en pocas palabras, el proyecto continúa,esto bueno para nosotros El descanso fue exellente y si se lo preguntan no me atrevo a sacar un trailer o una demo, pero tal vez haga la demo, pero será en español, pero el juego final será en ambos idiomas bueno aquí les dejo un par de preguntas para quemar el tiempo
Pregunta: ¿Abra más personajes?
Respuesta: Sí, pero lo estoy considerando.
Pregunta: ¿abra más juegos?
Respuesta: No,no por varios problemas y esto será por ahora si tenemos suerte y Juanangel555XD tal vez haremos 3 0 4 juegos y también la crítica dependerá
Pregunta: ¿Abra más juegos fuera de FNACarlos?
Respuesta: Sí, no sé si puedo hacerlo por falta de tiempo
hasta a qui las preguntas
adios










0 comments