12 days ago

estoy aburrido :(




0 comments

Loading...

Next up

more coming soon

aqui el diseño de la offina beta y la terminada

Here's the design of the beta office and the finished one.

lets...

Camera 1A completed

pov: ist 8 am in maniac mania

¿cómo llegue a esto? /How did I get to this?

aqui un gameplay de mi fangame

nuevo banner. ¿que les parece?

New banner. What do you think?

rediseño de banner (otra ves)

banner redesign (again)

mesa de la oficina