12 days ago
Next up
more coming soon
aqui el diseño de la offina beta y la terminada
Here's the design of the beta office and the finished one.
lets...
pov: ist 8 am in maniac mania
¿cómo llegue a esto? /How did I get to this?
aqui un gameplay de mi fangame
nuevo banner. ¿que les parece?
New banner. What do you think?
rediseño de banner (otra ves)
banner redesign (again)












0 comments