
6 years ago
FTaH 2 Characters/Personajes
Next up
Nuevos animatronicos‼
-{Se que me atrase}Toy Bonnie en AR
-Mangle en AR ,y tira piezas!
Y ShamRock Freddy!
No Estoy Muerto‼
es que paso mucho tiempo jugando FNaS Maniac Mania
Esto es muy SAD
It’s been a while since Ive last lucyposted. Here’s all the lost stuff
¿We Play? XD
I am live at https://www.twitch.tv/nickpersondeveloped!
Come join me for a continuation of last week's live modeling stream!
I'll be continuing the model for one of my original characters.
EHEHEHEH
Esto es ser un SuperMan
NICKel
ESTO ES UN MEMAZO SHIDO










2 comments