i love spamton.
Next up
I just made a dust sans after a long time without doing pixel art I think it turned out good / acabei de fazer um dust sans depois de muito tempo sem fazer pixel art eu acho que ficou bom
éh acho que consegui achar um rosto aceitavel pro meu proximo sans...
me sinto velho mano... não sei usar a gamejolt direito
fanbase of undertale be like(I just did it because I was bored) BR:eu so fiz isso por que estava intediado
cool script B) i like this.
last breath sans phase 3 in bonetale (I felt the urge to do thisXD)
last breath sans parte 3 no bonetale (me senti na necessidade de fazer issoXD)
sans ainda é hpye... to surpreso kkkkkj
Bandana Dee the Dream Friend
We are under attack!
Today I was setting up the location of the first boss. His name is "Father" and he is the first of the Patagonians. His task is to guard the road to the House.🛡🗡 Bookmark pre-launch page🔖🔖🔖
https://www.kickstarter.com/projects/rdvindiegame/the-patagonian…










0 comments