5 years ago

i love spamton.




0 comments

Loading...

Next up

fanbase of undertale be like(I just did it because I was bored) BR:eu so fiz isso por que estava intediado

cool script B) i like this.

me sinto velho mano... não sei usar a gamejolt direito

I just made a dust sans after a long time without doing pixel art I think it turned out good / acabei de fazer um dust sans depois de muito tempo sem fazer pixel art eu acho que ficou bom

last breath sans phase 3 in bonetale (I felt the urge to do thisXD)

last breath sans parte 3 no bonetale (me senti na necessidade de fazer issoXD)

sans ainda é hpye... to surpreso kkkkkj

éh acho que consegui achar um rosto aceitavel pro meu proximo sans...

Another house i made long time ago.

Have a good Boi

I have added rewards for quests so that villagers can give you something in return for your hard work helping them. 🥳

I want to know - what's your favourite quest reward?