Its like an "zombie sonic" or smh like that lmao
It doesnt have name but i accept name suggerences

I tried to make my third exe lol
Its like an "zombie sonic" or smh like that lmao
It doesnt have name but i accept name suggerences
Cooked phone lol
Parejo en el primer tiempo, baile en el segundo y gana Argentina con triplete de Messi vamoooo
Función por partes ahhh post
Tengo ganas de joder, igual se que esto no lo va a mirar nadie
Vs exe idle sprite remake because its a bit dated https://www.mediafire.com/file/n0acqr305fv64w7/EXEIDLEANIMPARTS.… Heres the parts incase you want to animate the idle!!!
14 minutos antes del partido, vamos Argentina carajooooo hay que poner huevos
Green mountain
It's my birthday :D
Es mí cumpleaños :D
few more sonic renders and an unfinished lord x model
Pixelart pedorro de contryballs con los campeones de libertadores en Argentina
4 comments