11 months ago

khifökcxhz




2 comments

Loading...

Next up

Fenrirrr

hab iwi n ganz schlechtes gefühl :3

🗿🍷

Finished illustration !

It's a commission for a client that organize a convention, it will be printed on some sweatshirts

(and I'm now just realizing that it means that I may see people walking in the street with my design someday???? )

sketchezzz

Bell pepper 🫑

das war's. es ist vorbei. ich bin fertig. lebt wohl. vergesst mich einfach. danke an jeden der auf meiner reise dabei war, ob digital oder in echt. das hier ist meine letzte zeichnung. <3

Blätterteig.

1,206 FL?

aaaa I didn't notice because I was too busy drawing and posting silly art eugh-

Thank ya all everyone for your great support! I really appreciate it

#RuyaMiya #artist #oc #mascot

mein vater brennt (out of context)🥀🍷 kann mal wieder nicht schlafen :33