Next up
Well well well....
hace no mucho este proyecto cumplio 1 año desde la salida de su demo...wow
me sorprende que ya haya sido 1 año desde que cree esta maravilla, lastimosamente por mi mentalidad no pude avanzarlo mucho mas ya que su lore etc es extenso
(leer el article)
Silly Fan Art i Made for the undertale 10th Anniversary!
Welcome to the All Fazkey Restaurant.
Maybe this year... or not but...i got motivations papu pro
Lol
Gameplay Teaser
Hey yo! This is a Deltarune AU where the story it's a little more darknner than dark, and we need help to progress more with chapter 1
-
Dm to TheJguy07 (me) or Valdibee (the coder and second director) with your work examples if youre interesed!
















0 comments