2 months ago

Pero Por Qué? @Pedro2c1500




9 comments

Loading...

Next up

(Japonés) Vera Y El Reino Arcoíris - Un Gran Desastre Mohoso (Parte 3)

(Japonés) Vera Y El Reino Arcoíris - Un Gran Desastre Mohoso (Parte 1)

Huh :w:

Goodbye, PlushScratch! 💜

(Japonés) Vera Y El Reino Arcoíris - Un Gran Desastre Mohoso (Parte 2)

Just two goobers (A Few Nights With Scratchy FANART) OCs: Lumino (The Moth) by: Me (@Fuzz_the_MothTubby) PlushScratch by: @BreadForBrains

Huh :w:

(Japonés) Vera Y El Reino Arcoíris - Un Gran Desastre Mohoso (Parte 6/Final)

[Animatronic for the "Few nights with scratchy" Poll thingy *cough*] And no guys, its not Fuzz but animatronic (NOTE: @pedro9d1400 Heres my Animatroniccc, Idk if its good :<)

(Japonés) Vera Y El Reino Arcoíris - Un Gran Desastre Mohoso (Parte 4)