6 years ago

R.I.P jollibee's and the phase 2 😔👊




2 comments

Loading...

Next up

Yo acAso pregunte?/ And did I ask?

Alright?... ._.

Cuenta muerta,vayan a seguir a la nueva @Adanfri41

im still here...

para celebrar mis 40 seguidores les hice este dibujo a mis amigos :D

I KNEW THE MENU WOULD BE LIKE THIS

Lo siento :(

Pero no en youtube

No!!! Me tomo media hora y de traba!!! Nooo!!!!

pinagsama for the arts board (I don't know if this is considered fanart xd)

And then make a good fan game xd

I guess first meme of this?