6 years ago
R.I.P jollibee's and the phase 2 😔👊
Next up
Yo acAso pregunte?/ And did I ask?
Alright?... ._.
Cuenta muerta,vayan a seguir a la nueva @Adanfri41
im still here...
para celebrar mis 40 seguidores les hice este dibujo a mis amigos :D
I KNEW THE MENU WOULD BE LIKE THIS
Lo siento :(
Pero no en youtube
No!!! Me tomo media hora y de traba!!! Nooo!!!!
pinagsama for the arts board (I don't know if this is considered fanart xd)
And then make a good fan game xd
I guess first meme of this?










2 comments