















3 years ago
Next up
ESP: por que Amy farmea aura en OM bro
ENG: Why is Amy aura farming in OM bro
ESP: Fanart del aniversario de Pizza Tower (3 años damn)
ENG: Fanart of the aniversary of Pizza Tower (3 Years damn)
Bart
yeah should be good
ESP: Quiero comentar esto ahora mismo (contexto en el artículo)
ENG: I want to comment this right now (context on the article)
.
ESP: FELIZ AÑO NUEVO A TODOS YAY
ENG: HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE YAY














2 comments