1 year ago



2 comments

Loading...

Next up

The Deltawariors will come back!

I felt in love with Clip Studio Paint. also Who's the toy now ?

#art #artwork #fanart #tadc

Yo me regañen por el dibujo tan feo que hice 😭😭😭

Solo tenía 10 minutos para terminarlo pipipi, me quiero matar aaawiycwtf7t8wcciw

Pero eso si, Feliz cumpleaños santiago aaaaaa!!!! Giqcctwicuutact

☆-Hyper A€€urate S♡nic-☆

Some more FNaS stuff I did yesterday.

...

<-P○$T M□RT€M->