6 years ago

Soy el primer colaborador




1 comment

Loading...

Next up

Esto es ser Inteligente nivel DIOS XD

Hahaha esto si es verdad xd

Esto es ser un SuperMan

Hi Guys! Sorry for not uploading for a while , my PC temporally-died (lol) , but i've returned with some info! I Have done the beta (sorry if it's horrible xd) of the FNaP Map so... tell me if you like it :D!

Nuevos animatronicos‼

-{Se que me atrase}Toy Bonnie en AR

-Mangle en AR ,y tira piezas!

Y ShamRock Freddy!

Pandy will never be forgotten...

YES! Guys, we actually have the Pandy model!

And we have a new person working, Rabbiet Studios joins the team! He will be 3D modelator, render creator and programating, wait for more news coming soon...

Esto es muy SAD

No Estoy Muerto‼

es que paso mucho tiempo jugando FNaS Maniac Mania

¿We Play? XD