1 year ago

Taking a nap / Tomando una siestecita




4 comments

Loading...

Next up

Hice un rey Pindede jaja, ¿entendieron? ¡Pin y Dedede! Jaja...

Chiste muy malo dx

Kikolor/Pietro mi patrón 🤡✨

Feliz aniversario, Animal Crossing: New Horizons!!! #NewHorizons5

My morning ritual for Pokémon Presents that will be in less than an hour.

Recently bought DK Bananza and noticed I gained access to DK artist quite early on.

So naturally...

Un honguito perdido en el bosque 🍄

The Meta Knight >:3

"Funny" drawing I made at 3:00 am

W. I. P.

Can you guess who are these characters?

Here's my finished Pikuniku fan art.

: Clip Studio Paint

Hope you're all having a good start to your week!

#BadArtChallenge

No planeaba publicar esto fuera de Tumblr pero este reto es la excusa perfecta para hacerlo.

Deleiten sus ojos