5 years ago

Un dibujo terminado que opinan ustedes




2 comments

Loading...

Next up

Hi im new this grup (and yes my inglish is bad I know) anyways i hope like it (thi is my art)

Un oc que hice hace unos días atrás espero que les guste que opinan

este es mi personaje llamado justin , esto es para un comic que estoy haciendo ,que opinan

Patluk — Official Teaser 1

Whats up everybody. Okay this is my another oc .sooo whats your opinion

New Devlog

I love drawings of impossible geometry. I'll use them for this game's rooms.

----

Me encantan los dibujos de geometría imposible. Los usaré para ambientar las salas de este juego.

We are under attack!

Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_