
5 years ago
Un dibujo terminado que opinan ustedes
Next up
Hi im new this grup (and yes my inglish is bad I know) anyways i hope like it (thi is my art)
Un oc que hice hace unos días atrás espero que les guste que opinan
este es mi personaje llamado justin , esto es para un comic que estoy haciendo ,que opinan
Patluk — Official Teaser 1
Whats up everybody. Okay this is my another oc .sooo whats your opinion
New Devlog
Eso es
I love drawings of impossible geometry. I'll use them for this game's rooms.
----
Me encantan los dibujos de geometría imposible. Los usaré para ambientar las salas de este juego.
We are under attack!
Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_










2 comments