🌻🐰

4
4
4
3
2
2
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Loading...

Happy (late) 10th anniversary to GW2.

Se you all in 08/30 ;)

__________________

8月30日にお会いしましょう ;)

We gonna back to develop the game in octuber

_____________________________

10月にゲームの開発に戻る予定です

:v