Heya! im a spanish fnf mobile modder and a big sega fan

choose guys

With Necromancer and the character you all choose we would already have beta 1.0

I will fix the error of the pic

|Español|

Elijan pibes

Con necromancer y el que elijan ya sale la beta 1.0, y voy a arreglar el error de la foto

  1 vote Voting finished