

1 year ago
Climber fanart
Next up
Finalmente tou de volta
🇺🇸 : Guys, I'm back, don't worry, okay?
🇧🇷 : Pessoal eu tou de volta não se preocupar ok?
:3
PT : Desenhei isso na escola
( odeio a d3sgraça da escola mais o desenho eu gostei )
-
EN :
I drew this in school ( I hate this Disgr4ce school but I liked the drawing )
2 years ago on my Gamejoit profile...
Partypooper & Partygoer
Chance fanart
🇺🇸 : Good evening, by the way, I'm back
🇧🇷 : Boa noite aliás estou de volta
art comission.










0 comments