Next up
:3
Partypooper & Partygoer
2 years ago on my Gamejoit profile...
PT : Desenhei isso na escola
( odeio a d3sgraça da escola mais o desenho eu gostei )
-
EN :
I drew this in school ( I hate this Disgr4ce school but I liked the drawing )
Finalmente tou de volta
Chance fanart
🇺🇸 : Guys, I'm back, don't worry, okay?
🇧🇷 : Pessoal eu tou de volta não se preocupar ok?
🇺🇸 : Good evening, by the way, I'm back
🇧🇷 : Boa noite aliás estou de volta
Climber fanart
Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_











0 comments