0 comments

Loading...

Next up

Partypooper & Partygoer

2 years ago on my Gamejoit profile...

PT : Desenhei isso na escola

( odeio a d3sgraça da escola mais o desenho eu gostei )

-

EN :

I drew this in school ( I hate this Disgr4ce school but I liked the drawing )

Finalmente tou de volta

Chance fanart

🇺🇸 : Guys, I'm back, don't worry, okay?

🇧🇷 : Pessoal eu tou de volta não se preocupar ok?

🇺🇸 : Good evening, by the way, I'm back

🇧🇷 : Boa noite aliás estou de volta

Climber fanart

Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_