




3 years ago
パピルスphase1~5のドット絵です。
Next up
this phase5 is extaramode only
このphase5のパピルスは、エクストラモードのみです。
不信パピルスハードモードの新しいロゴです。
(画質悪いです。)
スクラッチで活動していましたが、こちらに移ることにしました。(アンダーテールのみ)
I was active in Scratch but decided to move here. (Undertales only)
今は、不信パピルスハードモードを作っています。
Now I am making disbeliefpapyrushardmode.
We are under attack!
Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_
Just a Pico sprite
Strange Umbrella
Microsoft Windows XP Unprofessional (windows logo prototype)
Explosive domino effect
Our menu, gathered a huge feedback and positive comments among foreign audience, what you say? Game Steam: https://store.steampowered.com/app/1543090/LiBER/










0 comments