3 years ago

パピルスphase1~5のドット絵です。




0 comments

Loading...

Next up

this phase5 is extaramode only

このphase5のパピルスは、エクストラモードのみです。

不信パピルスハードモードの新しいロゴです。

(画質悪いです。)

スクラッチで活動していましたが、こちらに移ることにしました。(アンダーテールのみ)

I was active in Scratch but decided to move here. (Undertales only)

今は、不信パピルスハードモードを作っています。

Now I am making disbeliefpapyrushardmode.

We are under attack!

Smile! Here, take some happy pills! ✨💊 #Blender #3DModelling #3DArt Buy me a Ko-fi: https://ko-fi.com/barbarafb_

Just a Pico sprite

Strange Umbrella

Microsoft Windows XP Unprofessional (windows logo prototype)

Explosive domino effect

Our menu, gathered a huge feedback and positive comments among foreign audience, what you say? Game Steam: https://store.steampowered.com/app/1543090/LiBER/