Que onda gente, este post es solo para informarles que ya tengo cuenta de twitter!!

Hey everyone, this post is just to let you know that I now have a twitter account!!

https://x.com/Deim117

Lean el articulo

Read the article

.

Live shoko reaction

en lo personal, este es el mejor render que eh hecho de Deim.

Personally, this is the best render I have made of Deim.

Developer's Games